Bestelling en levering

Heb je een La Bru item gevonden die je echt moet hebben? Mooi!

Selecteer nu een kleur en/of maat en klik op ‘aan winkelwagen toevoegen’. Natuurlijk kun je lekker verder shoppen, je kunt altijd nog terug naar je winkelwagentje door op het ‘winkelwagen icoontje’ rechtsboven te klikken. Let op: als artikelen in je winkelwagentje liggen betekent dit niet dat ze gereserveerd zijn.

Ben je uitgeshopt? Dan is het tijd voor de afronding van je bestelling. Klik op het ‘Mand icoontje’ rechtsboven om naar jouw shop items te gaan. In het volgende scherm kun je de aantallen eventueel nog aanpassen. Klik vervolgens op de knop ‘Afrekenen’. Nu beland je op de check-out pagina. Hier kun je gemakkelijk op één pagina al je gegevens invullen.

Let op: Nadat je je bestelling hebt afgerond kun je deze niet meer wijzigen, omdat je bestelling direct in behandeling wordt genomen zodat je deze zo snel mogelijk in ontvangst kan nemen.

 

1. WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Afhankelijk van het artikel en het formaat kunnen de verzendkosten variëren tussen €5 tot €20*

 

*Voeg het artikel dat je leuk lijkt toe aan je winkelwagen en vul jouw adres in om het verzend tarief te bekijken.

2. KAN IK MIJN BEZORGING VOLGEN?

Ja, wij versturen al je items met Track & Trace. Jouw bestelling kan je volgen via de bestelstatus pagina, de link hiervan krijg je via een e-mail zodra je bestelling is verzonden.

Het kan soms even duren voordat de Track & Trace status beschikbaar is.

3. WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?

La Bru streeft naar een snelle levering van de artikelen. Wanneer je op werkdagen voor 15.00 (ma-vr) een bestelling plaatst, streven wij ernaar op je bestelling dezelfde dag nog te verwerken. Veel van onze artikelen verzenden wij rechtstreeks via onze leveranciers. Hierdoor bedraagt de gemiddelde levertijd 2 - 5 werkdagen.

4. IK BEN NIET THUIS TIJDENS DE BEZORGING, WAT NU?

Kan je pakket niet afgeleverd worden dan ligt het 7 dagen op je te wachten op een PostNL-locatie (Bpost voor Belgische bestellingen). Ook hiervan ontvangt u een notificatie van de chauffeur, hier staat ook de afhaal locatie op vermeld. Na deze 7 dagen stuurt PostNL de zending terug naar ons magazijn.

5. VERKEERD ADRES

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. Wij doen ons best om de verwerking en verzending te versnellen, zodat er altijd een klein venster is om een onjuist verzendadres te

corrigeren. Neem onmiddellijk contact met ons op als u denkt dat u een verkeerd verzendadres heeft opgegeven.

6. VERLOREN OF GESTOLEN PAKKETJE

Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Mocht het geval zijn dat uw Track & Trace aangeeft dat uw pakketje op uw adres is afgeleverd - maar u heeft toch uw bestelling niet ontvangen - meldt dit a.u.b. aan ons, 14 dagen na de aangegeven leverdatum wordt een onderzoek gestart door PostNL, wij houden u hierover geïnformeerd tot aan het einde van het onderzoek.

Vragen over je bestelling

Heb je vragen over je bestelling? Kijk dan even op de veelgestelde vragen pagina. Staat je vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.

7. Retourneren

Is uw bestelling niet naar wens of heeft u zich bedacht, dan heeft u 14 dagen na ontvangst de tijd dit aan ons te melden zonder reden van opgaaf. Na de eerste 14 dagen heeft u nog eens 14 dagen het artikel op te sturen.

Neem altijd contact met ons op om te retourneren, en vermeld uw bestelnummer. 
Hierna zult u het retourformulier ontvangen van ons.

Na ontvangst en goedkeuring van uw retourzending zal er een mail verzonden worden met daarin vermeld dat de retour in goede handen is ontvangen en verwerkt. 

Na goedkeuring zal er ook een mail gestuurd worden met de terugbetaling. Het door u bestelde bedrag zal dan binnen 5 werkdagen teruggestort worden via de manier waarop u betaald heeft.